ITU INI

Sunday, January 23, 2011

pukul 12:09am

ha...ape tajuk saya malam ni?12:09???
yela..sebab jam dah waktu camtuh..takda idea mau letak apa tajuk..amik ko~ohho..

malam ni saya nak bebel ape ye..
taktau la..blank..bile tak menghadap skrin ni,banyak lak idea nak btau..tapi..bile dah di depan ni..blank kosong empty.hu

aa..ade satu saya nak share..dulu saya idam sangat lor menatang ni..termimpi-mimpi dari awal tahun lepas..


ha...nampak tak?
menda alah ni memang fizikal tak same langsong dengan gambar di atas...tapi gladly,ade la ala-ala function die.
mule nak carik yang ori garmin,em..duit tak cukup..tapi hati nak sangat..
sekali bile temankan tiah g beli tiket ganu die,drop jap kat seksyen 18 tgk HANDPHONE FAIR..hm..almaklum..2011-cukai tang tu dah takde kan..murah sket..

sekali..jalan-jalan..tanya-tanya apek n amoi yang style jual tahap kebisingannye cam kat pasar tani ayah saya niage tu..TERRPANDANGLAH...TARAAAAAAAAAAAAAA!!!

SO,I BOUGHT IT.at a glance. uhu

*naseb baik la kat budak2 exf38 matrix aku tu..selamat korang dari sesat.aritu haziq bawak garmin,tenang sket bawak kete mase g n9. ni,g melaka..kite tgk nanti macamane..huaha!

No comments:

Post a Comment