ITU INI

Friday, January 7, 2011

BeBELOG...

Feeling like wanna write,and express something in here..

hurm..ape ye..

couple of things happened recently..

yang baik..
saya sudah punya anak sedara perempuan..baby gurl sangat comelcomelcomelcomel..........!!
terima kaseh la kat kezen saya..best gak..sume hero,,bak mai la heroin kat mokcik die nih..haha

yang baik..
sempat juga pergi upm..time kaseh la pada bee..sanggup datang sepital serdang tu semata-mata mau amik dan tumpangkan aku tidoq malam tu hee. Ha, lagi satu..time kaseh bee..ko telah mempopulerkan aku satu spital tu dengan hanye mengaplikasikan pitching ko tuh.'QUROOOOOOOO!!!!'..abes sume pandang aku..HUK
Well,we both had a good chat..sambil makan.heh.. saya dan dia punya sifat berbeza.she's kind of talkative (cakap cam ala2 boleh sembur2 popcorn.haha!) tapi kami sangat rapat..walau orang lain tak tahu..

yang baik..
ke shah alam seksyen 17 dua hari lepas hanya semata-mata mahu borak dengan kawan baik saya. hurm..sudahlah baru lepas ambil darah (no worries..just checking), tetibe je pkl 4 ptg tergerak ati nak ke sana..jarang saya buat keputusan yang melibatkan 'memandu sendiri' tetiba ni.haha! naseb mak ayah ok time tu..
samela macam yang di atas..kami borak..sambil makan..sedar tak sedar..3 jam kami borak kat kfc tuh.sudah saya agak..tak payah ke mana-mana..stick at one place, talk and talk and talk...just both of us..cewah..cam kapel mapel lak dok berdue2..haha!

yang haru..
hantar adik bongsu saya ke perak senin lepas......
aduh....sian tengok adik..haru gak lepas ni..jauh tu..
nak wat camana..itu mungkin terbaik untuk dia..tengok dari condition sekolah tu pon..
erm..mungkin sunyi sebab kampung..tapi,tenang..guru-guru kat situ pon menyakinkan..
kami bertolak agak malam ari tu..uruskan hal adik..dan hari ni, ade suara dalam rumah ni kate..'rindu la kat adik'..oh mak saya..haiiiiiiii..........

yang konpius..
perlu sewa rumah atau tak ye kat kl nu??hm..konpius2..tunggu kawan saya tiang punya decision la..sebab sekejap je pon..ermmermm...

sekian update malam yang tenang ini...
harap hari ni lebih baik dari semalam..semalam lagi elok dari hari ini..
amin..

No comments:

Post a Comment