ITU INI

Tuesday, May 10, 2011

WASWAS

Syak wasangka=waswas=ragu-ragu=kosa kata yang sama...
malam ini bukan malam belajar bahasa ye adik-adik...
ini malam saya nak cerita pasal kosa kata di atas ni...

ye..
saya was was pada diri...
jarang sangat menjadi orang yang yakin..
yang percaya setiap tindakannya itu betul-betul betul...
saya ingat lagi,terlintas di hati kenapa pilih bidang yang membolehkan saya masuk U..
biar saya jadi orang yang sentiasa berfikir..sentiasa dekat dengan allah...biarla masa tu hati kalau boleh tak ngadap buku dalam sejam tak boleh..kalau boleh nak sentuh jugak..walaupun hanya sentuh..CEH!

wat ever...

sbb was was saya ni la...jadinya tak dapat nak menjadi orang yang hatinya betul-betul kuat..
selalu aje hati dikuak rase itu..rase ini...lagi2 melibatkan perasaan...
padehal,pada orang lain...perkara kecik je tuh...huk (~>~)

wahai diri...kuatlah dan tabahlah mengharungi hidup ini...
ini doa mengelak was was sebagai share kita bersama k..senang aje doa ni...
amalkan selalu (peringatan kepada diri ini juga~.~)    :)


Maksudnya: 

Aku berlindung dengan Allah daripada syaitan yang direjam".

No comments:

Post a Comment