ITU INI

Tuesday, March 15, 2011

orang kata dotdot by kata-kata orang

ORANG KATA: saya ni kalo ditelek dengan sebelah mata memang tak reti senyum..tp,bile dipandang dengan due bijik mata..maka..terpandanglah saya yg bergaye cartoon sejiban macam gambar profile facebook saya sekarang...

~eleh..saye tau dah~

ORANG KATA: saya akan segera bermuka blur sebaik sahaje bangun dari tidur..dan akan bermulalah perangai blur saya..tapi,saya rasa saya memang blur setiap masa....

alahai..

ORANG KATA: saya ni baik je muka macam ala-ala cutie nyanyi lagu-lagu nasyid tu..tapi,saya rasa saya dengar lagu-lagu nasyid dan al-quran kat ikim bile saya nak tidoq je..bersihkan jiwa di kala nak g alam separa sedar gitu..kot-kot kita tak tersedar lagi kan..tak ke naya??

masa lain??
hnnsh..
jangan tanya!!

ORANG KATA: saya ni penghibur orang..tak ada media elektronik pon bole gelak guling-guling tengok saya..
tapi,saya kata..

nasib baik ada orang-orang yang berkata-kata..kalau tidak...

saya mohon ALLAH sebagai peneman saya..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment