ITU INI

Monday, August 16, 2010

sabar..pernah tak...?

sabar ketika dimarahi orang....walau bukan kesalahan kita...

sabar ketika menunggu....pastu ade orang potong line kite.....gile hampeh!...uhu..sabar lagi....

sabar dengan orang yang memperkecilkan kite...ko hingat ko tu besar...? tau la aku kechik dari ko...amek nih...dushhh33!!!

sabar dengan sikap orang yang tak reti bertolak ansur dalam benda kecil...eleh, dah ko sorang je leh adjust mase..stubborn ! .

sabar dengan sikap tak endah orang pada saya...dan saya terkadang terfikir...aih aih~~mane die letak hati die..kat rambut kot~~

sabar dengan karenah birokrasi awam...ni general...sume orang malaysia kene sabar bab nih~~kalo tak sabar..jgn jadi warganegara MALAYSIA!uh~~q...ni tajuk sabar ye...behave...

sabar dengan keadaan diri..asik2 terpikir..kenape ye..saye ni lembut sangat.?uh,woi!gile puji diri..lembut ke?bukan saya juga ialah seorang yang mencarik gaduh ke?oh...bukan kaki gaduh yang gile nak masukkan orang dalam spital ye..tak mungkin saya orangnya begitu..tak dibayar lagipon..hahahhaah! saya kaki gaduh baik..kaki gaduh sopan!uh, need to be highligted....hehe

jadi..soalan saya untuk diri...mungkin untuk anda...berapa banyak kali kita mencarik pasal dengan orang yang memulakan 'the soo called' carik pasal itu,dan kita membalas dengan mencarik pasal juga? ('')



No comments:

Post a Comment